Kultowy polski skuter


Tak jak we Włoszech dużą popularnością cieszy się Vespa, tak w czasach PRL-u marzeniem wielu Polaków był skuter WFM Osa. Dziś uznawany jest za jeden z najładniejszych skuterów wyprodukowanych w Bloku Wschodnim. Polski jednoślad seryjnie produkowany był w latach 1959-1965 w Warszawskiej Fabryce Motocykli.
W założeniu skuter miał być pojazdem miejskim, prostym w obsłudze oraz tanim. Ponadto miał być pojazdem uniwersalnym, którym będzie można jeździć zarówno po drogach asfaltowych, jak i gruntowych. Na początku produkowano Osę M50 z silnikiem o pojemności 148 ccm.
W 1962 roku skuter wyjeżdżał z fabryki pod nazwą Osa M52 i był ulepszoną wersją z mocniejszym silnikiem o pojemności 173 ccm. Ponadto skuter został wyposażony w większą kanapę oraz bagażnik. Osa mogła rozpędzić się do około 60 km/h, co jak na tamte czasy było dosyć dobrym osiągiem.
Poza tym startowała w wielu wyścigach i zawodach sportowych. Co ciekawe, Osy odniosły sukces nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Duża część modeli została wyeksportowana do krajów zachodnich oraz do Indii.
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Polecane artykuły

Broń nuklearna z elektrowni
http://oczyszczalniesciekow.net.pl/rogozno.html Warto jednak zwrócić uwagę, że wśród tych wszystkich sprzeciwów znaleźć można faktycznie ważne kwestie, które przemawiają na niekorzyść inwestycji. Niemniej jednak należy podkreślić, że ciągle dokłada się wszelkich starań, aby zminimalizować ewentualne

CV osób bez doświadczenia
tłumaczenia Litewski Częstym problemem osób młodych jest stworzenie CV, kiedy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego. Jak wiemy, pierwszą rzeczą, interesującą potencjalnego pracodawcę, jest odbyta przez kandydata praktyka. Istnieje jednak wiele sposobów, dzięki którym można obejść tę trapiącą kwe