Savoir vivre – zachowanie w biurze, cz. 6

Zasady savoir vivre mówią co tym, że zarówno w pracy, jak i poza nią powinniśmy odnosić się do innych ludzi w taki sposób, jak chcielibyśmy, aby inni odnosili się do nas. Bardzo trafne jest tutaj, znane chyba wszystkim przysłowie – „nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe”. Inne zasady, jakie należy stosować zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym, przedstawiono poniżej: Uśmiechaj się jak najczęściej. Uśmiech i pozytywne nastawienie rozładowuje złe emocje. Co więcej każdy woli przebywać w towarzystwie osoby uśmiechniętej i wesołej zamiast ponurej i złej.
Nie zachowuj się zbyt głośno. Może to przeszkadzać Twoim współpracownikom, oraz innym osobom przebywającym w Twoim bezpośrednim sąsiedztwie. Jeśli możesz, służ zawsze pomocą i koleżeńską radą innym, pamiętając jednak o tym, że czym innym jest być koleżeńskim i pomocnym, a czym innym pozwolić dać się wykorzystać. Nie wczytuj się w to, co inne osoby mają na ekranie monitora. Staraj się nie spóźniać, a jeśli wiesz już, że nie uda Ci się być w biurze na czas, uprzedź o swoim spóźnieniu telefonicznie.
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Polecane artykuły

Broń nuklearna z elektrowni
http://oczyszczalniesciekow.net.pl/rogozno.html Warto jednak zwrócić uwagę, że wśród tych wszystkich sprzeciwów znaleźć można faktycznie ważne kwestie, które przemawiają na niekorzyść inwestycji. Niemniej jednak należy podkreślić, że ciągle dokłada się wszelkich starań, aby zminimalizować ewentualne

CV osób bez doświadczenia
tłumaczenia Litewski Częstym problemem osób młodych jest stworzenie CV, kiedy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego. Jak wiemy, pierwszą rzeczą, interesującą potencjalnego pracodawcę, jest odbyta przez kandydata praktyka. Istnieje jednak wiele sposobów, dzięki którym można obejść tę trapiącą kwe