Zamiłowanie, przyzwyczajenie, zadowolenie
toyota poznań
Z drugiej strony patrząc na wielu klientów salonów samochodowych można zaobserwować, że wiernie pozostają przy jednej marce przez wiele lat. Oczywiście często zmieniając modele na coraz nowsze i lepsze wersje, ale jednak zawsze jest to ta sama firma, co pierwszy samochód. Poza tym bardzo charakterystycznym zjawiskiem jest pójście w ślady jednego z członków rodziny i powielanie modelu danej marki.
Wiele jest rodzin, w których posiadaniu znajdują się przynajmniej dwa samochody, a nawet i więcej, nie będzie chyba zaskoczeniem, że wszystkie będą reprezentowały to samo logo. Wynika to w dużej mierze z zadowolenia z dotychczasowego samochodu, skoro się nie psuje, sprawdził się przez tyle lat to, dlaczego miałoby się go zmieniać na inny model. Tym bardziej, że duża grupa kierowców przywiązuje się do danej marki i nie wyobraża sobie zawierania współpracy z innym dealerem oraz serwisem.
Co także wiąże się z pewnymi rabatami, usługami i innymi udogodnieniami oferowanymi dla stałych klientów.
Polecane artykuły
UE dba o środowisko?
Kilka lat temu głośno było o tak zwanym pakiecie klimatyczno-energetycznym, który wprowadziła na swoim obszarze Unia Europejska. Pakiet został przyjęty przez Parlament Europejski i przywódców krajów członkowskich UE w marcu 2007 roku. Pakiet został w skrócie nazwany „3×20” – nazwa odwołuje się do je
Fenomenalne auto zachodnie - Trabant
W Polsce nie brakuje pasjonatów Trabantów, których widok przywodzi na myśl epokę PRL-u. Każdego roku w różnych częściach kraju odbywają się zloty miłośników, co pokazuje ze legenda wciąż żyje. Auto potocznie nazywane „mydelniczką” czy też „trampkiem” w czasach PRL-u uchodziło za szczyt luksusu. Dzi